Insperation

Hejsan!
Jag är ledsen för att jag inte bloggade igår men jag hade verkligen inte tid till det.
Jag tänker nu visa upp lite inspererande outfits från en del kändisar.

Ashley Greene har en väldigt enkel men snygg outfit.


Ashley Tisdale har en cool och avslappnande outfit.


Miley Cyrus har en cool egen stil... en snygg stickad tröja, svarta shorts och ett par coola boots.

Aly och Aj har ett par gulliga klänningar som passar dem perfekt!

Isabelle Strömberg har en supergullig klänning med blommor på.

Selena Gomez har en supersnygg lila klänning och matchar med ett par snygga klackar. Lila är supersnyggt nu i höst om du inte vill ha så HIMLA färgglatt.

Eliza Doolittle är supersnygg i ett par blommiga shorts och ett svart linne. Lägg märke till dem ILLROSA skorna.


HA EN BRA DAG ALLIHOPA! :)


Kommentarer

Ge en fin kommentar till inlägget här:

Skriv ditt vackra namn här:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress här(Men det är inte nödvändigt): (publiceras ej)

Din blogg här:

Här får du skriva din kommentar:

Trackback
RSS 2.0