Nytt! :)

Jag har gjort en ny header i kväll och nu har jag lagt upp den! :)
Gillar ni den? Jag gillar den väldigt mycket iaf.
jag tycker den passar bakgrunden på nått sätt...
Men det som var lite tokigt var att texten där det står love all the star på kom I headern... jag får fråga therese om hon kan hjälpa mig med att flytta upp det lite ... för jag vet inte riktigt hur man gör det.
Men förrutom det så blev det faktiskt bra vad jag tycker.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om här i bloggen.
Kommentera här och  säg vilken kändis jag ska skriva om så gör jag det! :)
Jag har inte skrivit om Katy Perry än... vill ni att jag ska göra det?
Eller är det någon annan kändis jag ska skriva om?
Jag har mest bara skrivit om sångare/sångerskor men vill ni att jag ska skriva om en skådespelare/skådespelerskor?
Ni får skriva här vad ni vill! :)
Kraam ;)

Före:

Efter:


Kommentarer

Ge en fin kommentar till inlägget här:

Skriv ditt vackra namn här:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress här(Men det är inte nödvändigt): (publiceras ej)

Din blogg här:

Här får du skriva din kommentar:

Trackback
RSS 2.0