Tillbaka igen! :)

Nu har jag haft bloggpaus ganska så länge så ska försöka blogga mera nu!

Andledningen till att jag har haft bloggpaus var att jag hade inte lust för att blogga ... det kändes inte så skojigt längre. Men nu var jag sugen på att blogga så det blir ett litet inlägg! :) Nu tänkte jag skriva lite fakta om Victoria Justice.

Namn:Victoria Dawn Justice

Född: 19 Februari 1993(18 år)

Från:HollyWood, Florida,USA

Smeknamn:Vicky

Längd:168 centimeter

Aktuell: I serien ''Victoroius'' som visas på barnkanalen Nickelodeon.

Hoppas ni är nöjda! Här kommer några bilder oxå:

Jag avslutar med en bild på alla i gänget ''Victorious''


Kram! :)

 


 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: hahaha nej jennifer du ser inte ut som en anka bara för att du har stora fötter. De e gulligt och sen när du blir större så kommer du iaf kunna köpa "riktiga" skor och inte beställa massa skit ;)

2011-06-14 @ 05:36:09
URL: http://ungtuungkung.blogg.se/
Postat av: ella

Nu är vinnaren av Veckans blogg uppe på bloggen!

Blev det inte du? Anmäl dig igen i samma inlägg :) kram!

2011-06-14 @ 10:58:46
URL: http://photobyella.se

Ge en fin kommentar till inlägget här:

Skriv ditt vackra namn här:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress här(Men det är inte nödvändigt): (publiceras ej)

Din blogg här:

Här får du skriva din kommentar:

Trackback
RSS 2.0