Idol 2011- Har du koll på idolerna?

Ikväll är det idol... ska ni kolla? Jag tänker absolut kolla!
Förra veckan åkte ju Roshana ut... hon var inte jättebra förra gången tyckte jag.
Vem tyckte ni skulle åkt ut förra veckan?
Jag är inte så förtjust i emil tyvärr.... Jaja, nog om det.
Imorgon kommer jag även meddela vem som åkte ut! Så om ni missar idag så kan ni kolla här imorgon! ;)
Mina favoriter är André, Moa, Amanda Fondell och Amanda Persson.
Vilka är era favoriter?
Lite bilder från idol....















Här får ni även några videos:



Kommentarer
Postat av: caroline

sv: riktigt skönt med fredag! :d

2011-10-14 @ 18:14:29
URL: http://carolinesjondin.blogg.se/
Postat av: AnnA

söt blogg allt bra idag?



kram

2011-10-15 @ 15:34:26
URL: http://pitebruden.blogg.se/

Ge en fin kommentar till inlägget här:

Skriv ditt vackra namn här:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress här(Men det är inte nödvändigt): (publiceras ej)

Din blogg här:

Här får du skriva din kommentar:

Trackback
RSS 2.0