Skolavslutning

Idag ska jag ha skolavslutning så jag kan inte blogga mera idag! ;)
Men jag ska försöka blogga lite nu för jag har inte haft tid att blogga på ganska länge nu! Men jag ska försöka blogga mera! Lovar! Men på fredag,lördag,söndag,måndag,tisdag,onsdag,torsdag,fredag kan jag tyvärr inte blogga men kanske på lördagen annars blir det på söndagen! :)<3
Men iaf så ska jag blogga lite nu.. jag tänkte skriva lite om Bella Thorne:
Namn:AnnaBella Avery Thorne
Ålder: 13 år
Är:Modell och skådespelerska
Intressen:Simma,snorkla,djur,måleri och dans.
Har vart med i: Flera tv-serier som ex. ''Wizard of weverly place'', ''Big Love'' och ''O.C''.
Aktuell: Som CeCe Jones i tv-serien ''Shake it up'' som visas på disney channel.

Kommentarer

Ge en fin kommentar till inlägget här:

Skriv ditt vackra namn här:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress här(Men det är inte nödvändigt): (publiceras ej)

Din blogg här:

Här får du skriva din kommentar:

Trackback
RSS 2.0