Tips

Halloj!
Nu är jag tillbaks igen så nu kommer jag att börja blogga som vanligt.
Joo jag har fortfarande ingenting att skriva om så jag tänkte tipsa om en MASSA låtar,filmer, bloggar, kändisar och sånt nu. :D Men jag tipsar om såna låtar jag inte gillar oxå så nu får alla några låtar att lyssna på. :P
Låtar:
Teenage dream-Katy Perry

Teenage dirtybag-Wheatus

Run the world-Beyoncé

The climb-Miley Cyrus

I care-Beyoncé

Live tomorrow-Laleh

Välkommen in-Veronica Maggio

Jag kommer-Veronica Maggio

Loser-Cute is what we aim for

Heartbreak down-Pink

Halo-Beyoncé

Sweet dreams-Beyoncé

Got a friend-Lisa Miskovsky

Alright-Lisa Miskovsky

Big city love-Laleh

(det gick konstigt nog inte att länka alla låtarna så ni får söka på dem på youtube eller spotify)
Bloggar:
Kenzas.se-Fär dig som gillar mode och skönhet
Fokis.se-För dig som gillar söta saker, cupcake, söta kläder och dagens outfit
http://werun.nyheter24.se/isabelles/- För dig som gillar smink och kläder
Kändisar:
Beyoncé
Selena Gomez
Lisa Miskovsky
Nicki Hilton
Rihanna
Jessie J
Justin Bieber
Filmer:
FLICKA den bruna mustangen(hästfilm)
Harry Potter-Alla filmerna från 1-7
Hannah Montana-The movie
Starstruck
Switch

Hejdå! :)



Kommentarer

Ge en fin kommentar till inlägget här:

Skriv ditt vackra namn här:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress här(Men det är inte nödvändigt): (publiceras ej)

Din blogg här:

Här får du skriva din kommentar:

Trackback
RSS 2.0