Statistiken sjunker

Vad ledsen jag blir när jag ser att bara 15 personer gått in på min blogg idag... :(
Plus att jag nästan aldrig får någon kommentar.
Men snälla alla som läser detta kommenterar och alla som läser detta tipsa vänner och andra om min blogg så är ni jättesöta! :)
För ni är jättegulliga som läser min blogg!

Förresten... ni vet väl att Harry Potter och Dödsrelikerna del 2 har biopremiär idag? :D Sorgligt med sista filmen... kommer verkligen sakna filmerna när det tar slut! :(
(på bilden så står det del 1 jag vet men jag hittade inte del 2 dvd:n på bild)

 


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A S

SVAR; yess sj?:)

2011-07-13 @ 19:21:02
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A S

SVAR; det kan vi göra länka mej så länkar jag dej :)

2011-07-14 @ 02:23:39
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Ge en fin kommentar till inlägget här:

Skriv ditt vackra namn här:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress här(Men det är inte nödvändigt): (publiceras ej)

Din blogg här:

Här får du skriva din kommentar:

Trackback
RSS 2.0