SOMMARLOOOV! :D

Äntligen!! :D Så himla underbart.. 67 dagar ledighet och bara vara vid poolen,äta glass, ha sovmorgon och bara ta det lugnt! :D Det var ju inte så fint väder dock... på skolavslutningen... Regnade massor! :( Men det är som det är.. TYPISKT SKOLAVSLUTNINGAR! Aldrig har jag vart med på en skolavslutning som det INTE regnat...
Kramar från meeej :)
Demi Lovato

Bjuder på en bild på sångerskan och skådespelerskan Demi Lovato.. den här bilden hade jag i mitt första inlägg på den här bloggen! :)<3


Kommentarer
Postat av: ella

sv - Nej, du behöver inte länka igen :)

Och vet du vad? Jag blev supersugen på att göra en design, får jag göra en åt dig?



kram

2011-06-15 @ 20:38:36
URL: http://photobyella.se

Ge en fin kommentar till inlägget här:

Skriv ditt vackra namn här:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress här(Men det är inte nödvändigt): (publiceras ej)

Din blogg här:

Här får du skriva din kommentar:

Trackback
RSS 2.0